söndag 29 september 2013

Sweet dreams...






Vi har haft sjukstuga här i helgen. Fröken Bus har haft ont i halsen och feber. Inget allvarligt, men precis som man kan vänta sig så här i början av hösten.

Därför blev det bara ett väldigt kort arbetspass för mig idag, vilket frigav mer tid för annat. Som att äntligen fixa till sovrummet. Det enda rum som jag, efter fyra år i huset, fortfarande aldrig känt mig riktigt nöjd med.

Med nya gardiner från Jotex och nytt bäddset från Ellos, kände jag mig redo att ta tjuren vid hornen. Och jaa...
jag tycker nog att det blev som jag ville ha det faktiskt.

Sideboardet gjordes här hemma i garaget i somras och känns som pricken över i somvrummet som jag ville ge en klassisk, lyxig hotellfeeling.

Kommer sova som ett barn inatt.

Sweet Dreams!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar