onsdag 23 november 2011

Mini-gran

När jag i helgen var ute i skogen passade jag på att plocka med mig en liten mini-gran hem. Enligt alla jul- & designtidningar verkar det vara väääldigt inne just nu och då är det ju klart att även jag ska ha en mini-gran.

Jag rotade i mina gömmor och efter MYCKET letande fann jag...


... den här!
Tack IKEA för du får mig att köpa på mig de
mest (o)andvändbara ting!




Tog lite papper och snöre som jag hade hemma och inte haft hjärta att slänga och vips...

VÄRLDENS SÖTASTE GRAN!
(som redan börjat barra... hm)

De frostiga små ljuslyktorna som skymtar i bild, är beställda från http://www.cchobby.se/, Creative Hobby. Även snöret som jag knutit runt är därifrån... från min favvo-internet-pyssel-butik ;0)



LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar