fredag 31 augusti 2012

Äntligen Fredag

Så var det då äääntligen fredag igen!
Ljuvliga helg..., fast den här helgen jobbar jag både lördag och söndag. Inte riktigt lika kul med helg då helt plötsligt...
 
Jag har ändå köpt min vardagslyx, lite blommor.
 
 
Idag har jag varit ledig och passat på att ta en liiiten loppisrunda, med betoning på liiiten för det hanns bara med en loppis. Fast fynden haglade friskt!
 
En vas för 10 kr och ett litet sött dekorationsklot för 7 kr. Dessutom har vi köpt en nästan ny säng (madrass på ben) till
Fröken Bus för ynka 200 kr, samt en tjock madrass för 30 kr att lägga på golvet när det kommer mycket gäster.


 
Snart dags att börja med middagen, men först lite nätshopping! Ska köpa sängkappa med spets till Fröken Bus nya säng och så kanske det blir något litet till mig själv ;0)
 
Pssst...
Du har väl inte missat att det pågår en utlottning här på bloggen?!
Klicka på bilden här nedanför så får du veta mer...

 
Trevlig helg!
 
KRaM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar