måndag 5 november 2012

Höstmys


 
Det har gått ganska länge sen mitt senaste inlägg.
Dels beror det på lite idétorka, men mest på att jag helt enkelt inte har varit hemma i Svedala. Jag har nämligen varit i...
 
ITALIEN!!!!
 
Närmare bestämt i Rom! Å jobbets vägar, med ett gäng ungdomar.
Helt underbart har vi haft det och ätit en massa god mat. Tyvärr var vädret inte det bästa. Så när vi stod i Colosseum och regnet vräkte ner och vinden piskade, då längtade jag faktiskt hem en smula... :0)
 
Men idag har jag varit ledig och barnen och jag har så klart passat på att pyssla lite. Lite målning av julpynt att hänga i granen har det blivit. Sonen snöade ganska snart in på flaggor, medans dottern blandade alla färger som fanns.
 
Riktigt höstmys, med andra ord!
 
KRaM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar