söndag 1 december 2013

Tävling… igen!!



Jajemän! Det är faktiskt sant :0)
Den här gången har jag nöjet att samarbeta med en 
jättemysig webshop som heter 


Så vad kan man vinna den här gången tänker du?

Jo, en gris faktiskt.


Visst är den söt?!!
Vill du att den ska pryda just ditt hem till jul, 
så kan du samla lotter till tävlingen på lite olika sätt.

Så här!!

1. Gå in på Mysvråns hemsida, genom att klicka på länken ovanför bilden och kommentera sedan här nedanför vilken produkt du tycker bäst om. Skriv även hur många lotter du fått ihop sammanlagt = 1 lott

2. Dela med dig av den här tävlingen på Facebook = 1 lott
(klicka på facebooks logga, under kommentarsfältet)

3. Länka till den här tävlingen från din egen blogg = 1 lott

Dragning den tredje advent (15/12).

Lycka till!

KRaM!!

6 kommentarer:

  1. jag tycker ljusstake julhjärtan är den produkt jag helst skulle vilja ha. det är många fina saker, men en skulle väljas :) jag får två lotter. Har skrivit här o har delat på fb. Annika Lord.

    SvaraRadera
  2. Ljusstaken Gammeljul tycker jag mycket om! Tar en lott i tävlingen. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Malve ljusstaken gillade jag bäst. 2 lotter till lilla mig. Kram på dig. Ann wikander

    SvaraRadera
  4. Malve ljusstaken gillar jag mest. 2 st lotter till lilla mig. Kram. Ann wikander

    SvaraRadera
  5. Ljusstake Krona tycker jag är vacker!!
    =1 lott
    Delar på Facebook!!
    =2 lotter!
    Hoppas gör Ingrid Gerdin!!

    SvaraRadera
  6. Jag gillar Adventsljusstake Små Hjärtan bäst!
    Har delat på bloggen = 2 lotter.
    Trevlig helg!! //Petra

    SvaraRadera