lördag 4 januari 2014

Nyårsdukningen 2013

God fortsättning 2014!!

Dagarna försvinner i ett rasande tempo när man är ledig. 
Mycket konstigt!

Här kommer i alla fall lite bilder från jaa, förra årets nyårsdukning. Temat var vitt & guld.





Vill bara förtydliga mitt blomsterarrangemang lite…
tanken är att det ska se ut som om champangekorken skjuts iväg från blomsterarrangemanget. Så ni vet.

Det jag satt rosorna i är ett ommålat silverfat som jag 
fyndet på loppis för läääänge sen. Fjädrarna är inköpta på Panduro, limmade och därefter beströdda med guldglitter. Inpiration från Pinterest.

Till skillnad från många andra bloggare brukar jag inte 
ha någon årskrönika. Skulle ju ändå i stort sett bara 
bestå av en himla massa DIY.

Därför frågar jag istället er läsare.
Vilket blogginlägg tycker du mest om, eller uppskattar mest, 
från året som gått? Har du kanske själv provat på något 
som jag bloggat om?

Let me now!!!!!!!

KRaM!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar