fredag 2 december 2011

Full fart!

Ljuvliga fredag!
Jaha, idag har man varit ledig och hunnit med ofattbart mycket faktiskt. Gjort veckomatsedeln och handlat, tvätta, städat, varit en sväng till skogen (igen) och bundit kransar och börjat julpiffa så smått.

Man skulle ju kunna tro att man nu ligger som en slagen hjälte i soffan framför brasan, men inte jag inte. Det är sådana här dagar som ger mig energi!

Som utlovat så får ni här några bilder på barnens första paketkalender. De öppnar varsinn dag, med undantag för helgerna, då båda får öppna varsin paket. Funkar förvånansvärt bra... än så länge ;0)Tyvärr är inte alla paket på plats än,
för jag hade visst inte så många som jag trodde.
Men det är ju en världslig sak!




Efter en tripp till skogen satte jag mig att binda kransar i lingonris och enris. Det blev lite lingonris över så den fick pryda paketkalendern tillsammans med en krona. Ni kan väl gissa att min lilla prins & prinsessa blev förtjusta... hihi



Ha nu en fortsatt mysig fredag!

Kika in i morgon igen, så visar jag hur du enkelt binder en krans utav lite ståltråd och lingonris.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar