onsdag 14 december 2011

Mitt pysselrum

Hur många är det inte som vill ha ett alldeles
eget pyssel- och hobbyrum?!

Jag har ett!
Vi flyttade i det hus vi bor nu, för lite mer än 2 år sedan. I början var mitt nuvarande pysselrum, ett gästrum. Efter ett tag blev det mer av ett skräprum och då tyckte jag att det var synd att bara ha ett rum som ingen använde. Så sagt och gjort! Upp med några hyllor och börja leta lådor att sortera ALLT pyssel jag samlat på mig genom åren.

Slog in dem i lite olika sorters papper och en tripp till bland annat IKEA och Rusta, resulterade i följande...



Lite inspiration måste man ju också ha... ;0)



Även lite glasburkar fick en sväng om med pappret och vips,
snygga förvaringar för pennor och penslar.
Jag är mycket medveten om att dessa går att göra ÄNNU snyggare, men ibland så hinner man bara inte.

Vill ju hinna med så MYCKET som det bara går
(och gärna för en billig peng)!

Har medvetet valt att inte visa hela rummet, för resten
är inte lika strukturerat... än.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar