onsdag 5 september 2012

Och vinnaren är...

Åh, vilken dag!
Idag har jag haft en sån där
önskar-att-jag-aldrig-gick-ur-sängen-dag, ni vet!
 
Jag jobbar i kyrkan med bland annat barngrupper och idag var första dagen efter sommaruppehållet för två av grupperna, plus att jag hoppa in lite extra på en tredje, där det bara plötsligt drällde
in barn (underbart problem).
 
Så nu undrar jag... Kan man ha träningsvärk i tungan?
För det tror jag banne mig att jag har!!
 
Så! Nu har jag gnällt färdigt och vi går raskt över till dagens lilla projekt. Tävlingen/utlottningen är avgjord!!
 
Och vinnaren av en stjärna är...
 
 
... Hönapöna!!
 
Grattis, grattis, grattis!!
 
(Jag mailar dig)



 
Tack alla som var med i utlottningen och jag önskar
er alla som inte vann, bättre tur nästa gång!!
 
KRaM!!

1 kommentar: