torsdag 28 mars 2013

DIY - i brist på påsk

Tyvärr är jag djupt besviken på våra 
inredningsaffärer här i stan.
Jag vet att det inte är särskilt många som påskpyntar. Men nog borde man vara liiite mer insatt i vad folk vill ha, om man har en inredningsaffär i en liten stad.
Då måste man verkligen ha de "rätta grejerna".
Läser de inga inredningsbloggar?!

Nåja.

Jag gav inte upp mitt letande och skam den som ger sig.
I en av våra blomsteraffären hittade jag dessa porslinsägg. 


Och på Ica Maxi hittade jag dessa rullar...


Och tillsammans så blev det detta!


...plus en liten pärlhönsfjäder jag hade i gömmorna.

Plus att till nästa påsk, när jag definitivt tröttnat på dessa, är det bara att riva bort washi-tejpen och sätta dit ny.

...eller så kan det hända att jag gör det redan ikväll.

KRaM!!

1 kommentar:

  1. Ja, det är ju det fina med washi-tejp!
    Söta blev de iallafall!

    SvaraRadera