fredag 25 maj 2012

Trööööött.....!!

...är bara förnamnet just nu. Har varit en ovanligt hektisk vecka på jobbet, som når klimax på söndag klockan 10.00 PIP! Konfirmandåret är över... Mycket blandade känslor över det och MYCKET att fixa in i det sista.

Annars bjuder lördagen på något väldigt ovanligt
och något väldigt roligt!
Jag har blivit tillfrågad om jag vill hjälpa min kusin och fixa hår och make-up inför hennes bal. Visst är det heeelt galet!!
Jag är så lycklig att jag får göra detta, så jag tror jag smäller av. Det tuffa i detta blir att hinna bli klar med henne i tid, med två kids här hemma som lär pocka på min uppmärksamhet...
...men det löser sig nog! :0)

Annars har den mesta tiden här hemma gått åt till sanering. Så går det när man i perioder blir väääldigt lata och inte ids göra det man borde... Men nu är huset skinande rent igen!

Här bjuds ni på lite bilder från köket, som förresten ska få ett litet ansiktlyft i sommar (förhoppningsvis!)
Luckorna och kaklet ska målas vitt och grått. Frågan är bara vad som ska vara grått och vad som ska vara vitt!
Vad tycker ni?!!!







En riktigt skön helg önskas er :0)

KRaM!!

1 kommentar:

  1. min första tanke var att ha luckorna vita och kaklet grått (för att jag drömmer om ett vitt kök...!) Men sen när jag tittade på ert kök så tycker jag att tvärtom också vore fint!
    Har du tid över så är du välkommen hit för sanering, det kan nämligen också behövas! :-)

    SvaraRadera