tisdag 17 januari 2012

Fejk eller äkta?


Ja, vad tror du?
Är pärlhyacinterna här ovan äkta vara eller rena rama fejken?
Klart de är fejk!!... men visst ser de ganska äkta ut? ;0)

Idag visar jag bilder från vår hall.
Den är inte så stor och ganska mörk, men nu är i alla fall väggarna ljusare än när vi flyttade in för 2 år sedan. Då var de mörkbruna! Snyggt, men hallen blev otrolig mörk eftersom det enda direkta ljusinsläppet är genom ytterdörren.











Imorgon kommer den sista delen som jag tänkt att visa
...för den här gången.
Vardagsrummet!!

KRAM!!

3 kommentarer:

  1. det där fönstret gillade jag... skarpt!

    SvaraRadera
  2. Kommer från mitt föräldrahem... naturligt nött. I början hade jag det utan nät bakom, men så fick jag en idé att göra om det till en paketkalender (kolla under julfliken) och när paketen var slut fick det prydas av årets julkort. Mycket användbart fönster måste jag säga ;0) Ska nog hämta mig ett till snart, för detta som nu står i hallen var stöd för en jättemurgröna i somras och det behövs även i sommar.
    Tack för att du tittade in!!

    SvaraRadera
  3. Oj! Jag hade visst en egen flik för paketkalendern...

    SvaraRadera