fredag 20 januari 2012

Snabbis på lunchen!

Go kväll!

Hoppas er dag varit lika bra som min ;0)

Jobbat några timmar på förmiddagen och sen handlat, fyndat(!) och därefter 1,5 h med styrketräning och zumba. Gutt!!
Nu fredagsmyses det här hemma med gott samvete...

Men på lunchen hann jag faktiskt med att fixa lite vinter/vår feeling på verandan! Man får ta de stunder som bjuds ;0)
En snabbis på lunchen alltså... ;0) Vad trodde du?

Jag gjorde ett riktigt klipp på en av blomsteraffärerna här i stan idag.... stor kruka med pärlhyacinter för endast 5 kr,
så jag köpte 2... och nu sitter jag här
och ångrar mig att jag inte köpte 4.
Typiskt mig!!








Fast jag blev mycket nöjd med slutresultatet. Allt granris och all mossa bortplockat, plus alla röda inslag.
Liiite vårfeeling, fast ändå vinterfint tycker jag.
Vad tycker du?!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar