måndag 2 januari 2012

Gott Nytt år!


Jag är tillbaka.... :0)
Hade ju egentligen tänkt att ligga lite lågt här i ytterligare en vecka, men... det gick ju inte! Rastlös som man är måste jag ha något att göra och bloggämnena har nu staplats på hög och man vill ju gärna att de ska vara liiite aktuella.

Så här bjuder jag er på lite bilder från nyårsgåvan till värdinnan på nyårsafton. Det verkade som hon uppskattade den :0)

För en myyyycket liten peng hittade jag en skitful träskål på en loppis här i stan och efter lite vit färg, en omgång med sandpapper och lite dit-stämplade ord...



Julgranskulor i fattigmanssilver ifrån Nordljus.
Egengjuten ängel i gips och hjärtan i betong.


Stämpel från Panduro. Kärleksord...


Har planterat mini-brudorkidé, liljekonvaljer och lite grönt.


Inslaget och klart för leverans.


Tackar er alla läsare för att ni har upptäckt min lilla blogg och hoppas att ni fortsätter att titta in för att bli inspirerade!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar