söndag 15 januari 2012

Här bor jag!!

Förrutom gårdagens inlägg, var det ett tag sen jag bloggade och det beror helt enkelt på att inspirationen har inte riktigt infunnit sig. Har kanske inte riktigt kommit igång efter julhelgerna än? ;0)

Idag bjuder jag på bilder från vårt hus. Alltid kul att få se hur andra har det, plus att idag var det både nystädat inne och sol ute! Hur ofta händer det så här i vintertid!!

Så välkomna på en liiiten rundvandring i vårt hus. För alla rum var inte nystädade... hihi.


Tänkte att jag ska snart börja inleda intala-mannen-att-vi-måste-måla-luckorna-grå-och-kaklet-vitt-i-sommar-projektet. Det kan ju ta sin lilla tid... men känner starkt, till motsats till de förra ägarna, att gult är inte riktigt min grej. Blä!!


 Konstigt nog så har mina hyacinter börjat blomma igen!!



Här har vi (till vänster) "hålet i väggen" som vi säger här hemma. De som byggde huset tog med den inbyggda mickron (?), sen dess har det stått tomt. Våra planer är att ta bort båda överskåpen och sänka underskåpen till samma nivå... nån gång ;0)



Den sista amaryllicen klippte jag av och nu pryder den vårt köksbord. Det var köket det och i morgon fortsätter vi till hallen.

Häng med då!!

KRAM!!

2 kommentarer:

  1. vad roligt att se lite bilder från ert hem. Gult är inte heller min favoritfärg... tur att man kan måla om!

    SvaraRadera
  2. Jaa, visst är det väl tur!! ;0) Gillar också dina loppisfyndade blå stolar, bättre som vita. Tack för att du tittade in!

    SvaraRadera