torsdag 7 februari 2013

Debut i Svensk Jakt!

Jajemän!
Då har man blivit kändis.
Eller... nja, det var kanske att ta i liiite.

På min pappas uppdrag skickade jag in bilden,
på den vita hjorten, jag tog i helgen.

Hjort är hjort!! 
(sorry, kunde bara inte låta bli ;0))

Och vet ni vad?!

Svensk Jakt skrev en artikel om det!
Visserligen ligger den på deras hemsida och inte 
i själva tidningen, men ändå....

Händer ju inte så ofta att jag läser den 
tidningen, så det gör inte så mycket. 

Klicka på bilden så kommer du till artikeln!


KRaM!!

2 kommentarer:

  1. Är det hjorten ute vid em?

    SvaraRadera
  2. Ute vid em? Det har jag faktiskt inte en aning om vart det ligger... Hihi
    Den här bilden är tagen mitt i Saltvik, det vet jag i alla fall. Tack för att du tittade in!
    MVH J

    SvaraRadera