torsdag 14 februari 2013

Tips!

Alla hjärtans dag.

Inget jag och min man firar, men barnen har fått varsin liten 
present och ett gulligt kort.
Lycka.

Även ni ska få en liten present av mig
i form av ett hett tips!

Har en vän som gör helt fantastiskt fina och personliga smycken. 
Dessutom har hon väääldigt bra priser... tycker jag.

Armbandet här nedanför har hon gjort och det är jag mycket sugen på att beställa. Har redan beställt ett annat smycke, så det får nog vänta lite.

Klicka på bilden, så hamnar du på hennes hemsida!


KRaM!



2 kommentarer:

  1. Hej
    Så kul att du hittat till mej och gillar mina saker....
    Tyvärr så är servicen såld....
    Har kikat lite på din fina blogg och även i din shop...verkligen fina saker....
    Kommer att kika in igen och lite nogare....
    Hör gärna av dej om det finns något annat som kanske skulle passa dej!
    Ha en bra och trevlig helg!
    //Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då! Det var synd, men det var ju ett tag sedan du la ut det inlägget så jag misstänkte att den var såld. Tack för att du tittade in och välkommen tillbaka! Mvh Jennie

      Radera