söndag 24 februari 2013

Tacksamhet på hög nivå

Jag har så mycket att vara tacksam över i mitt liv.
En underbar familj, mitt drömhus, de allra godaste och bästa vänner, ett jättebra jobb, god ekonomi ock så vidare...
 
Skulle nog kunna håll på i en evighet tror jag.
 
Den här här helgen har också varit full av tacksamhet och glädje.
Vi har firat mina näst minsta kusiner som fyllt år.
De är trillingar.
Hur coolt är inte det?!
 
På bilden här nedan ser du två av dem.
 
(Fröken Bus som tagit bilden)
 

 
På deras kalas var Fröken Bus enda barnet, så hon styrde dem alla tre med hjärnhand i både kurragömma och Röda-vita-rosen.
Stor tacksamhet och kärlek över att ha så fina kusiner, som bara lät sig styras och faktiskt såg ut att till och med gilla det.
De är bara bäst och inte så förvånande,
så är de Fröken Bus största idoler.
 
 
Idag har vi varit i pulkabacken några timmar. Solen tittade faktiskt fram då och då, och förgyllde med sin närvaro.
Korvgrillning och fika-paus hade vi också så klart.
Helt klart obligatoriskt när man iväg på sådana aktiviteter.


 
I morgon är vi återigen tillbaka i vardagen med jobb och skola. Ett välbehövligt sportlov är slut för denna gång, men...
snart är det PÅSK!
 
Hoppas även du haft en helg att vara tacksam över.
 
KRaM!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar