tisdag 16 oktober 2012

101 ideèr

Go´dagens!
 

 
Wiihoooooo!!
Idag kom denna underbara tidning ut i handeln och mitt läsarbrev var med i den. Känns så himla kul att de plocka in just mitt.
 
Så välkomna alla nya läsare måste jag ju säga!
För många nya är det som har tittat in. I alla fall om man ska titta på besöksräknaren... Sockerpärlan närmar sig 10 000 besökare med stormsteg!!
 
Måste erkänna en pinsam sak...
Jag prenumererar inte på "101 ideér". Måste nog ändra på den saken omgående. Det senaste numret är fyllt av jul och får mig att längta ännu mer. Tror det har börjat smitta av sig på barnen minsann som redan har börjat prata om julklappar och undrar när det är dags att börja ta fram julpyntet.
Jag svarar drömmande: Snart, mycket snart...
 
KRaM!!
 
 
Pssst...
Du missar väl inte att man kan gilla Sockerpärlan på Facebook och på så sätt vara säker på att man inte missar något inlägg. Tävling utlovas också inom kort!! Klicka HÄR så kommer du rätt på ett klick...

4 kommentarer:

  1. å... den där tidningen måste jag nog skynda och köpa. Jag börjar nämligen också bli lite sugen på jul snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen gör det!! Mycket växt- och annan inspiration... Bästa på länge tycker jag :0)

      Radera
  2. Vad roligt !!!! Jag hade tidningen innan men har precis sagt upp den men får köpa detta nummer i affären och läsa =)

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har själv länge tänkt att börja prenumerera, men tyckt att deras senaste tre nr inte varit något vidare "matnyttigt" i. Detta nr däremot föll mig precis i smaken! Tack för att du tittade in :0)
      Mvh Jennie

      Radera