söndag 21 oktober 2012

Söt som socker...

Kommer ni ihåg den här lilla söta träskålen som jag
fyndade på loppis förra veckan för ynka 5 kr?!
 
Den har denna söndag till ära fått en liten
uppfräschning och ett nytt utseende!
 


 
Vad gör du en sån här härligt vacker dag då?
Löven är vackert gula, röda och oranga och solen flödar.
Visst blir man liiite lycklig ända in i själen en sån
här vacker höstdag?
 
Efter lunch ska jag och barnen dra på oss stövlarna och traska ut i skogen en stund. Får se vad som får följa med oss hem :0)
 
På förmiddagen har jag textat... lite.
Jag skriver ordet på vanligt bakplåtspapper först och sedan lägger jag det på ljusstaken och följer texten med en bläckpenna. Då blir det en liten fördjupning i träet och sedan fyller jag i med en vattenfast penna. En hel hög med adventsljusstakar är nu redo att följa med på julmarknad framöver. Min första faktiskt!
En del av dem kommer att så småningom hamna i
Sockerpärlans lilla Shop.
 
Klicka HÄR för att komma dit!

 
Tack för att du tittade in!
 
KRaM!!

1 kommentar:

  1. Så fin den blev, sockerskålen... och adventsljusstakarna är supersnygga!

    SvaraRadera