torsdag 11 oktober 2012

En bra dag

Idag har en lång dag på jobbet förvandlats till en kort. Och en tråkig, vanlig dag förvandlats till en rolig och inspirerande dag!
 
 
Idag hände det som jag berättade om för någon månad sedan.
Jag är med i tidningen "101 ideér"!! Handen på hjärtat är det inget reportage om mig utan jag har skickat in ett läsarbrev med min idé om hur du gör ett billigt och enkelt barbiehus.
 
...men rusa nu inte till första bästa affär och köp den
för idag är det endast prenumeranterna som fått den i brevlådan.
Vi andra får snällt vänta till den 18:e!!
 
Torsdag idag och sällan har det väl varit sååå många dagar i veckan som just den här veckan? Den här veckan tycks aldrig ta slut. Fast man kan väl säga att denna dag får ses som en liten extra-bonus. De ringde nämligen från dagis om att min lilla sockerpärla fått feber. Så det var bara att kasta sig i bilen och susa iväg.
Trots att jag har huuur mycket som helst på jobbet just nu, var det ändå skönt att få komma hem lite tidigt och oj, hoppsan så mycket jag har hunnit med ;0)
 
Tvättstugan är nästan tom och matbordet i vardagsrummet, har fått ny utsmyckning. Både ovanpå och på väggen intill. Huset har storstädats och snart är även min stora-lilla prins ren från topp till tå.
Sockerpärlan däremot ar tillbringat tiden i soffan och mest sovit bort hela eftermiddagen. Stackars liten...
Det skär i mamma-hjärtat när ens små inte mår bra.
 
 





 
I morgon är det visst ÄNTLIGEN fredag! Yes!!
 
KRaM!!


1 kommentar:

  1. vilken fantastisk tavla du har gjort! Hoppas hon kryar på sej snabbt, den lilla! Kram...

    SvaraRadera